poniedziałek, 24 lutego 2014

Goodbye, everyone.

Jestem idiotką.
Nie przesadzam.
Pojebaną idiotką.
Nie dodaję rozdziałów. Przepraszam. Obiecuję. Znowu nie dodaję. Znowu przepraszam. Znowu obiecuję. Takim oto sposobem krąg się zatacza, a ja nic nie robię, bo nie mam na to czasu. Wniosek jest tylko jeden.
Odchodzę.
Ze wszystkiego.
Każdy blog, jaki mam, przestanie funkcjonować.
Nie usunę ich jednak. Będą dalej.
Wrócę?
Tak.
Kiedy?
W maju, dokładnie pierwszego.
Z czym?
Z nowymi rozdziałami, oraz z kilkoma nowymi blogami i... Leolivią.
Dla zainteresowanych linki:
THE FUTURE SOUNDS LIKE US.
YOU ARE MY DESTINY. DO NOT BE AFRAID, JUST ACCEPT IT.
SOMOS DE DOS MUNDOS DIFERENTES.
ONE DECISION CAN MAKE CHANGE YOUR LIFE IN NIGHTMARE
Mam nadzieję, że te kilka tygodni beze mnie wyjdą wam na dobre. Wybaczcie, ale muszę się skupić przede wszystkim na nauce.
Zapomnicie o mnie?
Oby nie.
Od razu uprzedzam, że większość blogów oczywiście będę czytać, ale nie zawsze komentować. Do zobaczenia... kiedyś.
Wasza AleXandra Howard <3

4 komentarze:

  1. No ja na pewno nie zapomnę! :))
    Czekam do maja, trzy miesiące :(
    Cieszę się, że nie odchodzisz na zawsze i wrócisz :*
    Czekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey mam nadzieje ze nie zapomnialas o tym blogu:D
    Bo ja go uwielbiam i chciala bym czytac dalsza czesc rozdzialow
    Mi na tym blogu zalezy !!! I mam pytanie kiedy wrocisz na tego bloga??
    Czekam na nowy rozdzial ;***
    Caluski <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko jest w "Aktualnościach" po lewej stronie :)
      piąty rozdział - pierwszy czerwca.
      a jak chcesz, to przeczytaj jego zapowiedź :)

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award <3 !
    Więcej informacji na : http://kim-jack-killer-love-story.blogspot.com/2014/05/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie rozdziału . <3
Nie zapomnij zostawić komentarza ;*