sobota, 31 maja 2014

Liebsten Award

Nominacja do Liebsten Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania, z " dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób  ( informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań.


TO PIERWSZA NOMINACJA DLA TEGO BLOGA I JESTEM NAPRAWDĘ OGROMNIE WDZIĘCZNA, BO NIE PRZYPUSZCZAŁAM, ŻE TA HISTORIA MOŻE WYPALIĆ.
EMILY, DZIĘKUJĘ ♥


Pytania:
1. Gdyby kręcono w Hollywood film o twoim życiu, która z gwiazd najlepiej sprawdziła by się jako ty ?
hahaha :D utknęłam na pierwszym pytaniu, jestem wybitna. Tak szczerze to nie mam zielonego pojęcia, może ta, do której jestem podobna? Choć chyba takiej nie ma.
2. Sexiest Man/Woman Alive to według ciebie?
Nie mam bladego pojęcia xd
3. Jaki fantastyczny świat chciałabyś najbardziej zwiedzić?
ale że np z książki? Poszłabym sobie do Niezgodnej, nie ma co xd
4. Niespodziewanie wybucha zombie-apokalipsa, co robisz?
Stary model Nokii idzie w ruch. :D
5. Wygodny dres czy szyk po godzinach?
Zależy kiedy. W wolnym czasie chodzę raz tak, raz tak.
6. Najlepszy bohater The Vampire Diaries to według ciebie to.... Dlaczego? ( jeżeli nie oglądanie ów serialu, można go zmienić na inny )
KATHERINE ♥ (Plec niedługo zginie, przysięgam)
7. Gdybyś mogła być kimś innym przez jedne dzień, kto by to był? Dlaczego ?
Nora Grey ? Taki Patch to skarb xd
8. Czy byłby z ciebie dobry Sherlock? Dlaczego?
Raczej bardzo dobry xd Jak się czegoś uczepię, to nie odpuszczam, jeśli się nie dowiem.
9. Co wolisz- być inteligentna jak Hermiona, odważna jak Harry czy lojalna jak Ron?
to, to i to wchodzi w grę?
10. Cytat, który utkwił ci w pamięci to... ?
,,Widziałem, że mówienie sprawia mu ból i zastanawiałem się, czy nie poprosić go, żeby przestał, ale czasami bardziej boli, gdy człowiek zachowuje milczenie."
wczoraj skończyłam czytać Zieloną Milę ;c chyba po raz 132132143 ale i tak się popłakałam :(
11. Z jaką postacią z filmu/książki/serialu/gry możesz się utożsamić?
nie zastanawiałam się nad tym, więc odpowiedzi nie będzie :D

Nominuję:
1. http://kim-and-jack-love-story.blogspot.com/
2. http://kickinit-pamietnik-kim.blogspot.com/
3. http://future-real-and-true.blogspot.com/
4. http://inna-historia-kickin-it.blogspot.com/
5. http://una-infinidad.blogspot.com/
6. http://onlydream-kick.blogspot.com/

Przepraszam, że tylko 6, ale nie mam czasu myśleć nad resztą :D

Pytania:
1. Dlaczego zdecydowałaś się pisać bloga?
2. W jakiej tematyce czujesz się najlepiej?
3. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole.
4. 'We live, as we dream - alone'. Jak to rozumiesz? Zgadzasz się z tym?
5. Chciałabyś kiedyś odbyć podróż dookoła świata?
6. Gdzie widzisz siebie za 20 lat?
7. Masz jakieś pasje, które chcesz ukryć przed światem?
8. Ulubiony serial?
9. Co motywuje cię do dalszego pisania?
10. Masz swojego idola?
11. Co jest, według ciebie, twoją największą słabością.

A TERAZ PAR OGŁOSZEŃ.
  • na bloga wracam pierwszego czerwca (Matko Boska, to już jutro?!)
  • poważnie zastanawiam się nad "pozbawieniem" tego opowiadania trzeciego i czwartego sezonu 
  • macie może jakieś pomysły na dalszą akcję? (chodzi mi o drugi sezon, bo pierwszy mam całkowicie zaplanowany. ps. szykujcie się na wstrząs w finale... dosłowny)
  • mój ukochany Eric Olsen od dzisiaj jest oficjalnie HOT 37 XD


 do jutra (oby) ! <3
wasza Lexi ♥

1 komentarz:

  1. Ahh 1 czerwca to już dzisiaj! :D
    Nie mogę się już doczekać! Co do 3 i 4 sezonu, wstrzymaj się jeszcze z taką decyzją może niespodziewanie ogromna fala pomysłów napłynie do twojej głowy! ;)
    Dziękuje za nominację!
    Ps; Również zostałaś nominowana więcej informacji tutaj;
    http://onlydream-kick.blogspot.com/2014/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie rozdziału . <3
Nie zapomnij zostawić komentarza ;*